Bilder

Tidigare låg bloggen hos METROBLOGGEN, på grund av flytten så saknas det tyvärr bilder i många av de äldre inläggen.

tisdag 26 april 2011

Vem skall man ringa till när...?


.... t.o.m. polisen blockerar parkeringsutfarten på jobbet.

Suck..

R.

PS. När polisen sedan sent om sider dök upp 15 minuter senare, så ursäktade de sig lite skamset.
Jag sa att det inte gjorde något och att jag inte gärna ville ringa 112, ja eftersom jag förmodade att de skulle bli en aning retade över polisradion av sina kollegor. De svarade med ett leende att de var tacksamma över min omtänksamhet och önskade mig en bra dag.

Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. Halloj! Ny email adress? Har iallfall inte rätt nu...då det bara kommer tilbaka. HA det gott ! =)

    SvaraRadera
  2. Nej, samma adress:-)

    Skickar ett mail till dig som du kan svara på

    R

    SvaraRadera