Bilder

Tidigare låg bloggen hos METROBLOGGEN, på grund av flytten så saknas det tyvärr bilder i många av de äldre inläggen.

fredag 4 mars 2011

Frispel

Det behövs ju inte nämnas att det inte har blivit mycket skrivet den sista tiden. 

Ber om ursäkt för detta, ja för dem som händelsevis väntar på att den där strax-utanför-Prag snubben skall få tummen ur..
Att jag inte skriver förnärvarande betyder självklart inte att det har slutat hända saker, snarare tvärtom.
Eftersom jag ändå sitter och sliter på tangentbordet så kan jag ju alltid nämna att den lokala pubägaren fått storhetsvansinne sedan sist. Jag vet inte riktigt hur man skall diagnostikera honom, men tokig har han i alla fall blivit.
Han är just nu sådär helt härligt otrevlig mot både gäster och personal. Jag tror att det är hans fru som är det stora skälet till detta. Skulle jag ha en sådan där underbar, irriterande och ettrig fru hemma, så skulle jag nog också få frispel ett par gånger om dagen. Nåja man får väl hoppas att frun går över, så man slipper gå de extra tvåhundra meterna till den andra puben som är belägen i vår by.
...
Hej hopp till nästa gång
R.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar