Bilder

Tidigare låg bloggen hos METROBLOGGEN, på grund av flytten så saknas det tyvärr bilder i många av de äldre inläggen.

fredag 4 mars 2011

Högvinst

Det finns ingen hejd på min kollegas trassliga familjeliv.

Hans fru som blev med barn med en annan är nu med barn igen. Och precis som förra gången så är den eventuellt blivande fadern en annan än min kollega.
Om inte skilsmässa var ett faktum tidigare så är det nu!
Tidigare inlägg
En bättre helg kan man ju önska sig?
Monday morning
...
Men allt ont för alltid något gott med sig.
På grund av detta så har min kollega och jag börjat spela på lotto tillsammans. Vi har resonerat fram att med hans otur i kärlek så är det ju givet att högvinsten kommer att inkasseras inom en mycket snar framtid.
Trumfkort med kalliber som min kollega innehar kan man bara inte låta bli att utnyttja!!
R.
Skrivet av R i Prag 2010-02-19 kl 10:12

Kommentarer

Hur vet din kollega att han inte är far till det första barnet? Var hans fru iallafall så ärlig att hon talade om det?Håller verkligen tummen för dig och din kollega. Vinst och pengar tackar man inte nej till. Hoppas också att det blir en rejäl vinst och inte vara en småsumma :)
Kram
Skrivet av Augusta 2010-02-21 kl 13:05
R i Prag svarade 2010-02-22 kl 08:57:
DNA-test visade att hennes sängkammarvän var pappan. Så det betyder hon var så ärlig att hon talade om det för min kollega. Nu ska jag kolla om vi har vunnit!

Hodně štěstí R!! Helt klart läge o hänga på o lira Lotto, själv vinner jag bara smått på V75 men jag är ju lyckligt gift med en tjej från Moravien :-)
//Micke N
Skrivet av Micke Nilsson 2010-02-20 kl 07:42
R i Prag svarade 2010-02-20 kl 19:14:
Díky. Ja tänk vad tur i kärlek kan ställa till det för oss som är lyckligt gifta;-)

Tjejerna måste ha lite kul...
Skrivet 2010-02-19 kl 13:53
R i Prag svarade 2010-02-19 kl 14:05:
:-) Klart de skall ha skoj. Jag känner verkligen i hela kroppen att efter söndagens lottodragning så kommer vi bli mer än rysligt förmögna! Go girls, go! :-)

Det var som fan,,2 ggr,,hoppas att lyckan står er bi,i Lottospelet...Ja det är skitkul när dom kommer på besök.Haé Kram.
Skrivet av Hebbe 2010-02-19 kl 11:17
R i Prag svarade 2010-02-19 kl 14:09:
Jag skulle bli mäkta förvånad om det inte slår in.

Hoppas att ni vinner på lotto =) Känns som om din kollega skulle behöva det ....
Ha det bra, kul att läsa här hur du har det där nere
Skrivet av Päivi 2010-02-19 kl 10:33
R i Prag svarade 2010-02-19 kl 11:17:
Vadå kollegan, skit i honom?? Det är JAG skulle behöva pengarna:-) Puss på dig Päivi, jättekul kul att du kikade in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar