Bilder

Tidigare låg bloggen hos METROBLOGGEN, på grund av flytten så saknas det tyvärr bilder i många av de äldre inläggen.

fredag 4 mars 2011

Kroppsrenovering

Just nu så genomgår min fru och jag en kroppsservicebehandling i dagarna tre.

Vi har blivit doppade i olja och gegga, vi har blivit besprutade med vatten och dessutom fått aromatiska vätskor inknådade i våra kroppar.
Vi har också fått slangar uppkörda i näsborrarna, detta fenomen skall tydligen heta Oxygen-terapi?
Och mig väntar dessutom undervattensmassage och något som kallas för Hydro-Jet, jag förmodar att Hydron här är något helt annat än det som dracks i filmen Waterworld? Men man vet ju aldrig?

Japp, som ni säkert har gissat så plågar vi just nu våra stackars misshandlade kroppar på en Spa-anläggning.
Jag måste säga att det är fantastiskt vad det finns mycket och konstiga procedurer i hälsoindustrins namn.
Hur som helst trevligt är det i alla fall.
mvh
Från oss som just nu befinner oss en och en halv timmes bilfärd från Prag
Skrivet av R i Prag 2010-04-18 kl 17:12

Kommentarer

Mors,,men du vilket ställe,därifrån så kommer ni ut som nya människor,förmodar jag,,grattis
Haé Kram.
Skrivet av Hebbe 2010-04-19 kl 06:53

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar