Bilder

Tidigare låg bloggen hos METROBLOGGEN, på grund av flytten så saknas det tyvärr bilder i många av de äldre inläggen.

fredag 4 mars 2011

Lyktstolpsmålning

Jag vet faktiskt inte varför jag tog den här bilden. Men jag trodde väl att det skulle gå att skriva något om den?

"Två mycket dyra bilar täckta med väldigt smutsiga presenningar...."
Ja, det var väl kanske så inlägget skulle börja..kan man tro?
När jag väl hade tagit ett par bilder så började killen som stod på marken vinka och ropa något till mig...
Jag vinkade tillbaka, och även om de säkert gjorde enligt protokollet angående "hur man bäst skyddar omgivningen från färgstänk", så tog jag det säkra före det osäkra och gick raskt därifrån.
Man vet ju aldrig... kanske han skulle få för sig att testa hur hållbar min kamera verkligen är (mobilen i det här fallet)?
Jösses, vad feg jag har blivit?!?
R.
Skrivet av R i Prag 2010-09-14 kl 13:02

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar