Bilder

Tidigare låg bloggen hos METROBLOGGEN, på grund av flytten så saknas det tyvärr bilder i många av de äldre inläggen.

fredag 4 mars 2011

Jaha...

...då sitter man här igen. Ja i trädgården alltså med en kall skummande öl serverad direkt från puben mitt emot.

Egentligen så var det meningen att röja lite i ett av uthusen, men bartendern tyckte jag såg så hemskt uttråkad ut så därför kunde han tydligen inte annat göra än att servera en öl över staketet.
Den lokala bartendern är ju den sista man vill göra sig ovän med så jag accepterade "motvilligt" och tog mig en paus.
(webkamerabild)
Det är tydligen dags för påfyllning.
Hej från ett "orättvist" vårigt Tjeckien.
R.
Skrivet av R i Prag 2010-04-07 kl 19:07

Kommentarer

Hej du,,varför finns det inte sådana pubar och bartendrar här hemma,,bara undrar.Haé Kram.
Skrivet av Hebbe 2010-04-07 kl 19:55
R i Prag svarade 2010-04-07 kl 20:15:
Vad ska man säga? Jag har inga planer på att flytta tillbaka.:-)

Mmmmmm! Drick en åt mig också!! Eller två,tre.... Du avgör! :-) Eller så kommer jag på besök och dricker själv. Hälsa goaste frun och sonen. Kram Siska
Skrivet av Siska 2010-04-07 kl 19:53
R i Prag svarade 2010-04-07 kl 20:14:
Mission complete, men du får ändå gärna besöka och hjälpa till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar