Bilder

Tidigare låg bloggen hos METROBLOGGEN, på grund av flytten så saknas det tyvärr bilder i många av de äldre inläggen.

fredag 4 mars 2011

Tortyrmetoder

De senast veckorna så har en kollega och jag jobbat på ett gemensamt och helt nytt projekt.

Det flyter på bra men tyvärr så är vi tvungna att få hjälp med vissa bitar av vår IT avdelning.

Vår IT avdelning är inte den mest effektiva i världshistorien. Är det något som behöver göras, stort som smått, så är det ett rent helsike att få det i tid.
Hur som helst, min kollega tröttnade efter 4 veckors väntan på att en liten, liten uppgift skulle bli utförd av vårt IT team. Hon skickade då den här länken till mig och bad mig välja metod.
List_of_torture_methods_and_devices
Eftersom jag också hade tappat tålamodet så valde jag efter mycket omsorgfullt övervägande denna metod.
Flaying

Lämnar man skinnet på händer och fingrar så kan de väl fortfarande klinka på tangentbordet utan större märkbar smärta, eller?
Nu ska jag vässa sashimi-kniven och gå till verket.
R.
Skrivet av R i Prag 2010-03-17 kl 09:35

Kommentarer

Me like! :-) Annars kan ni väl visa SAW-filmerna och tala om vad som kan hända... :-)
Skrivet av Siska 2010-03-17 kl 22:06
R i Prag svarade 2010-03-18 kl 13:43:
Det funkade! Tack för tipset;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar