Bilder

Tidigare låg bloggen hos METROBLOGGEN, på grund av flytten så saknas det tyvärr bilder i många av de äldre inläggen.

fredag 4 mars 2011

Hjälp

Nu har min chef helt tappat fotfästet, förstånd och allt som hör förnuftet till.

Idag talade han nämligen om för mig att han har kontaktat ett produktionsbolag.
Inget fel i det men produktionen han har i åtanke är ett TV-projekt som skall handla om en utlänning som har bott i Tjeckien under en längre tid.
Han vill att jag skall vara den utlänningen som kameran skall följa under en kortare tid.
Jag har en känsla av att han kommer bli lite putt när jag tackar nej.
Hjälp!
R.
Ps. Han har redan blivit lovad sändningstid av en av de mindre TV-kanalerna här i Tjeckien.
Skrivet av R i Prag 2010-01-28 kl 11:32

Kommentarer

Hahahahaha! Din chans till 15 minuter i rampljuset. Men förstår om du tvekar. Jag var med i Novas morgonprogram i våras pga ett projekt med jobbet och höll på att förgås av nervositet... Prata tjeckiska i direktsändning klockan sju på morron, hurra! Men det gick det också. Håll oss uppdaterade om var och när om du tackar ja!:-)
Skrivet av Petulka 2010-02-03 kl 17:05
R i Prag svarade 2010-02-04 kl 09:07:
Jasne, kan tro att det pirrade lite i bukhålan. Och klart jag talar om när, hur och var....kanske:-)

Nej, tacka inte nej!! Det låter ju jättespännande! Skulle verkligen vilja se ett sådant program :) Det är ju så intressant att få se på ett land och en kultur genom nya ögon. Tycker absolut att du ska vara med och bli Tjeckiens nya stjärna!
Skrivet av Lisa 2010-01-30 kl 20:01
R i Prag svarade 2010-02-01 kl 08:48:
Hmmm...kanske skall fundera på det ändå? Det kan ju inte bli värre än att man skämmer ut sig, och värre saker kan man ju råka ut för:-)

Hahaha! Jag gillar din chef.... ;.) Kan du inte fixa en stand-in? Pane Brezina kanske?? :-)
Skrivet av Siska 2010-01-28 kl 18:46
R i Prag svarade 2010-01-29 kl 09:30:
Ringer Rino på momangen:-)

Får man autograf eller kommer du ta betalt för den sen ;-)
Varför tacka nej då? Har du inte en liten egojävel i dig som gärna vill synas lite? Jag kan bara säga att är det någon som troligen skulle göra bra tv av ett sådant program så är det du så.. Kör på :-)
Skrivet av Piratfarsan 2010-01-28 kl 15:27
R i Prag svarade 2010-01-28 kl 18:00:
Äsch, inte kan väl jag?:-).... Min "Egojäveln" slåss ganska ofta med "Realistaset" inom mig, så frågan är bara vem som egentligen är starkast av de båda? :-) I det här fallet så verkar det som om "Realistaset" är vinnaren, han tror nämligen inte att min chef riktigt har förstått hur klurigt det egentligen är att slänga ihop en reality-såpa, bara sådär.

Oj jädrar i min lilla låda,,Rickard ska bli TV stjärna i Tjeckien,,oj han känner ju jag lite liksom.....
Ja då dricker du kaffe som man ska..Haé Kram.
Skrivet av Hebbe 2010-01-28 kl 15:19
R i Prag svarade 2010-01-28 kl 15:24:
Nej, någon stjärna blir jag nog inte, speciellt eftersom jag inte kommer att anta utmaningen:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar