Bilder

Tidigare låg bloggen hos METROBLOGGEN, på grund av flytten så saknas det tyvärr bilder i många av de äldre inläggen.

fredag 4 mars 2011

Intervju

Nu har jag varit spåman för andra gången i mitt liv.

Producenten till Astro-programmet frågade mig efter inspelningen om jag verkligen var svensk, och eftersom jag är en ganska ärlig person så kunde jag inte svara annat än ja på detta.
Då blev han väldigt exalterad, studsande upp och ner undrade han om jag skulle kunna tänka mig vara med i en av deras reseprogram som skall visas till hösten. Jag skulle då bli intervjuad och babbla om Sverige i deras studio... under en hel halvtimme.
Jag svarade även ja på denna förfrågan.
R.
PS. Jösses nu måste jag läsa på om Sverige, eller om någon av er där ute kan tipsa om bra resmål i Sverige? Skärgården kan jag ganska bra, men det övriga i landet är det värre med.
Skulle någon dessutom gärna vilja dela med sig med ett par av sina bilder från sitt personliga Sverige-album så skulle det ju vara toppen.
Hjälp!
Skrivet av R i Prag 2010-06-10 kl 10:20

Kommentarer

Linslus!!! :-) Den Thailändska pagoden/paviljongen i Utanede (Ragunda kommun), Döda Fallet, Femörefortet ;-), Nyköpings Hus ;-)..... Må gott, pussa frugan! Kram Siska
Skrivet av Siska 2010-06-10 kl 20:51
R i Prag svarade 2010-06-11 kl 12:59:
Gracias! Hälsningar från linslusen

Tips! Bli medlem i gruppen Sävö Krog på Facebook, där finns en del härliga skärgårdsbilder!
Skrivet av Sara 2010-06-10 kl 10:45
R i Prag svarade 2010-06-10 kl 11:00:
Där är jag redan medlem, kan du inte be Micke att mejla mig hans bilder med lite högre upplösning ...om han nu tillåter att dessa visas på tjeckisk TV?:-)

Tipsa om Norrland och midnattssolen. Alldeles för få gör det. Är det förresten Sverige sommartid? /MR
Skrivet av Miss Right 2010-06-10 kl 10:27
R i Prag svarade 2010-06-10 kl 11:01:
Toppen, det skall jag absolut göra reklam för. Tack för tipset! Alla årstider är av intresse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar